Saturday 12 March 2016

HIPSTERHIJJAB: Gaya ringkas dan murah

Assalammualaikum..hyii semua..x da apa yang nk dikongsikan sgt just tentang gaya aku berstylo..haha tu pun biasa2 je bagi aku just simply n selesa..Aku ni jenis yang x suka sgt beli pakaian yang berjenama asalkan cantik sudah..n yg penting selesa la..klu x selesa x best rasa x compiden gitu..bagi aku pilihan adalah dari butik2 muslimah n juga kedai2 kt pasar raye je..

Dalam bab berfesen ni suami aku la yg jadi tempat rujuk n dengan kata lain dy la pakar runding n imej aku..klu dlu masa kt uni aku x da la pandai berstylo pun..pakai pun suar sukan n t-shirt biasa je..tp lepas jumpa husbund aku dy la slow2 yg ajar aku berstylo ni..haha.. x da la rupa mcm budak sekolah lg.. Apa2 je baju yg aku nk beli mesti aku tanya suami aku dlu dua puluh pat kali..asyik tanya n ulang soalan yang sama ok x?.. cantik x? sesuai x klu i pakai?..haha..nasib suami aku ni jenis yg suka melayan n sabor je..


ok bleh ushar2 dlu picture aku.. skirt ni aku beli kt oldblossombox store.. baju semua beli kt AEON je..


ok ni lak dari poplook.. www.poplook.com berangan jadi model keh..keh..


x da keje bergambar tgh panas..



from head to toe beli kt AEON je..



percaya atau tidak..aku main badminton pakai mcmni..x pernah bibuat org..haha..


skirt ombree ni aku suka sgt..cantik giler..giler la.. boleh follow Oldblossombox ok..Gigih bergambar dibawah pancaran matahari yang panas..

aku suka warna warni mcmni.. mcm lolipop..


rasanya setakat ni dlu aku kongsikan story pada hari ni k..nk bagi nyusu kt baby dlu..k byesss..tq yg sudi melawat i k...hakhak...

No comments:

Post a Comment