Friday 23 March 2018

nivea cute pakacging

cantiknyaaaa pakacging nivea ni.. siapa kat sini tang suka cartoon sama la macam i.. i memang suka cartoon walaupun dah jadi mak2 orang ni..cantik ke idop pakacging ni.. Boleh buat gift ni.. Nak bagi wife boleh.. gf bf pun boleh.. nak bagi kat bakal mak mertua pun boleh..

I really like this new nivea pack. Very cute and charming. 
Although it's old but I still love the cute ones. There are three things in this box. Makeup cleanser, body moisturizer cream, and lip lash.





Dalam satu kotak korang dapat harga yang berpatutan dan murah, berbeza kalau beli berasingan..Ini adalah paket jimat so korang kena try okay.. Yang ni boleh didapati di watson..



pelembab bibir ni honestly i tak suka sangat.. sebab dy kurang merah dan sedikit melekit.. tapi ada setengah orang suka sebab rasa strawberry kan.. tapi sesuai untuk elak bibir kering dan koyak-koyak.. cara pakai nak kena ajar ke?? haha muncungkan mulut dan oleskannya.. siappp


yang ni pelembab kulit.. boleh sapu pada semua bahagian kulit badan.. fungsinya adalah untuk merawat kulit dan menjadikan kulit cerah berseri macam kapas dan lembab.. Best bila pakai ni tak melekit dan cepat meresap dalam kulit.. Lama-lama pakai boleh jadi macam korean korang.. insyaallah.. hehe



last sekali yang i selalu dan kerap guna adalah makeup clear ni..Dah makeup tebal perlu kita bersihkan muka dengan sebersihkan supaya tak ada benda lain yang menumpang.. Buka ghost yea tapi jerawat.. Jerawat ni buat wanita jadi lebih histeria dan menakutkan.. So cara apply guna kapas.. bubuh benda ni atas kapas skit.. lepastu tonyoh muka korang sampai rasa bersih.. Kalau korang tak nak bilas pakai air pun its okay.. Tapi kalau rasa tak selesa boleh la pakai air.. Macam i, suka bilas dengan air sebab akan rasa lebih fresh dan clean lagi.. 

okaylah peep that all from me.. tq for read this.. hope can be benefits for u all.. 

No comments:

Post a Comment