Saturday 29 September 2018

style with denim jacket

Salam n hyiii peeps....

Tips kali ni tentang macam mana nak nampak slim ataupun kurus..I pun tak berapa nak selim meling ni, jadi setiap kali pemilihan baju ataupun pakaian perlulah lebih berhati- hati supaya tak nampak macam teedy bear ataupun mak gajah.. Kali ini i bagi contoh cara style menggunakan jacket jeans ataupun denim.. Dengan memakai jacket ni sebenarnya dapat cover kita punya shape badan dan dapat la sorok skit-skit lemak yang berlebihan..


Macam i, i pilih denim jacket yang warna biru n colour gelap sedikit supaya nampak kurussss.. haha.. Lepastu pakai la baju t-shirt warna hitam supaya nampak kurusss lagi.. nak kurus sangat kan.. Warna hitam ni sebenarnya akan menampakkan anda lebih tinggi lagi dan senang nak macthing dengan pelbagai warna.. 




dah lama jugak i tak pakai jacket macamni.. Hampir tiga tahun rasanya.. Satu lagi bila korang style macamni nampak lebih muda dan agak stylo milo.. Jacket denim ni i beli yang vintage punya dekat pasar raya.. Seriusly agak selesa dan kain tak keras.. Satu lagi tips jangan pilih yang kain keras nanti jadi sauna panas wehhhh dengan cuaca Malaysia macamni lagi.. Lain la kalau korang pergi tempat yang ada aircond memang la sesuai tapi kalau outdoor menitik la jugak peluhnya....



padanan yang sesuai untuk jacket denim i rasa with this tulle skirt.. Skirt ni i memang minat giler dan boleh katakan i ada pelbagai warna skirt macam ni.. Sebabnya skirt ni boleh menampakkan imej kurus dan slim meling..

kesimpulannya bila kita pakai jacket denim akan menampakkkan kita lebih stylo dan gaya ni paling senang dan simple.. Semudah abc.... Korang macamna suka tak dengan gaya yang macamni.. 😉

No comments:

Post a Comment