Friday 6 May 2016

ENCHANTER PARIS PERFUME


Kali ni dapat gift perfume dari Enchanter Paris lak..Sejak kebelakangan ni asyik dapat gift perfume je..Apa maksudnya yea..adakah badan aku ni berbau???..haha.. Tapi best gak perfume Enchanter Paris ni..Wangiaannya sgt wangi dan tahan lama.. Bila pakai perfume ni felling-felling berada kat Paris la pula.. Botolnya pun kecil dan cute sangat.. Botol yang disaluti  kaca yang berkualiti dan cantik sangat..Aku sukakannya sangat..


Haruman Echanter Perfume dapat memikat hati si dia dan mewujudkan suasana romantis gitu.. Enchanter Paris ni sebenarnya menunjukkan kegahhan dan kemekaran cinta..Kalau korang perasan iklannya slalu macamtu la..Asal nak buat jejaka jatuh cinta pada sigadis pakai je perfume ni..Compen berderet jejaka hensem ikut nanti.. Haha..Tapi tu la menunjukkan perfume ni harum dan mewangi sangat tau.. Serta perfume ni dapat meningkatkan keyakinan diri di tahap yang tinggi dan level yang tinggi.. Tak rugi beli perfume ni.. Perfume ni boleh dikatakan sangat murah..sape kata barang murah tak berkualiti kan..Perfume ni mampu milik..Boleh dijadikan gift juga..Nak bagi kt awek ke, cewet ke, girfriend ke dan isteri ke sesuai sgt..Dan kalau ikutkan perfume ni la yang aku guna sejak remaja, masa kt zaman uni dan sekarang masih pakai lagi..Husbund aku pun tertarik sangat pada wangian aku..Hari-hari asyik rindu..hehe..


Semua ni dah aku try..Semua best dan wangi sangat.. Sekarang ni penuh meja solek aku ngan perfume..Boleh la buat stok untuk setahun..Rezeki2 jgn ditolak..I suka je..wohooo..






botol perfume Enchanter Paris yg cute dan limited adition 


losyen Enchanter Paris Perfume pun ada..Pakai ni bukan sahaja wangi malah dapat melembutkan kulit badan.. So sweet.. 

okay that all from me..Mesti try perfume ni okay..Sangat wangi dan memikat hati..Dengan perfume ni akan meningkatkan keyakinan diri kita dan buat kita yakin sentiasa.. Tak pakai mahal takpe asalkan kita segar dan wangi sentiasa...Tq peeps sbb sudi lawat i lg.. Boleh tinggalkan komen di bawah yea.. much love 

No comments:

Post a Comment