Monday 21 November 2016

Long Champ Handbag..Jadi trend sekarang..

hyii peeps, macam-macam betul la jenama handbag sekarang ni..Satu trend ke trend yang berikutnya.. Kalau sebelum ni femes dengan handbag Dior, prada,MK, LV lah tapi sekarang muncul lak style baru iaitu Long champ handbag..Mana-mana je i pergi mesti nampak orang pakai beg long champ ni..Nampak klasik tapi tak sangka ramai jugak orang yang meminatinya..






Bag longchamp ni retail pricenya masih mampu milik..Takda la mahal gedabak macam handbag berjenama yang lain tu.. Boleh ushar kat sini kalau nak shopping bag ni.. Bagi i bag ni simple dan nampak ringan..Sangat sesuai pada orang yang jenis simple dan casual.. Tak sangka betul ada orang buat handbag macamni..Kreatif betul la orang tu.. Kalau sebelum ni, i tengok semua jenama seakan akan kuarkan design dan bentuk handbag yang sama saje. Tapi kali ni nampak la kelainan..



yang best beg ni ada pelbagai colour yang kiut miut..Sekarang ni kalau i jalan-jalan je kat super mall atau mana-mana saje mesti nampak beg ni ada dijual di setiap kedai..Tapi setakat ni tak terbuka lagi pintu hati nak membeli bag ni..Salah satu faktornya husbund i tak suka..haha dy cakap macam petern orang tua dan makcik..haha macam-macam la hsbung i sorang tu..Tapi setiap orang kan ada pandangan yang tersendiri.. Lepasni agak-agaknya brand dan petern apa lak yang femes yea.. 

No comments:

Post a Comment