Wednesday 31 August 2016

my casual fashion

Assalammualaikum and hyii peeps.

My casual n simple life is begin for everyday..Hari ini merupakan cuti sempena merdeka..So ajak husbund jalan-jalan kat mall..Tengok-tengok.. kut..kut ada sale dan barang murah..boleh la shopping sikit-sikit..Apa pun selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 59..saya sayangkan Malaysia..





gaya casual aku yang sangat simple..Aku jenis yang jarang beli pakaian baru..Pakai dan macthkan dengan yang mana ada dah cukup.. 


selalunya husbung aku la yang jagi juru fotonya..hehe.. Hari ni tema colour pink..Walaupun aku bukan penggemar colour pink, tapi aku terjebak juga..Tudung lak aku still sukakan colour hitam..Klau colour lain aku tak berapa suka sangat.. haha..Hitam itu menawan..oooyeahhhh..


handbag yang aku suka dan husbund aku lak tak suka..Husbund aku cakap beg ni paling hodoh banyak-banyak koleksi yang ada..haha.. Tak tahu nape..Tapi aku ni jenis degil gak nak gak pakai handbag ni..Tapi macam biasa at last husbund aku gak yang pakai beg ni..sebabnya aku tak tahan berat..lenguh-lenguh bahu lak..Dah macam-macam ada dalam handbag nak buat macamna..sampah sarap macam kertas resit2 shopping pun banyak tak terbuang..Adoi la pemalas betul la..


ni lak kasut feveret aku..so cantik gitu..kasut ni beli je kat vincci okay..so murah gak..haha.. murah tak semestinya tak cantik..ingat tu..

okay la..nak sambung tido dulu..Aku tulis blog ni sambil layan baby aku si rambut lebat yang masih tak nak tido..Nampak macam dy dah ngantuk dah asyik garu-garu mata..okay la byeesss jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment