Wednesday 31 August 2016

FILEM SADAKO VS KAYAKO..Seram ke tidak???

Assalammualaikum and hyiii peeps...Sape kat sini yg gemar tengok movie seram macam aku..hehe..Aku nak share tentang cerita seram Sadako vs Kayako..Sape yang dah tengok.. Untuk movie ni aku bagi 7 bintang la..Nak kata tak best tak gak..Jalan cerita dah menarik dan seram pun memang seram..cuma part yang ending tu je tak best..




sinopsis filem..Aku rajin nak tulis jadi aku upload gambar macamni saj la..hehehe...

Tapi dalam filem ni aku suka tengok pelakon pempuannya semua cantik-cantik dan muda..Bagi aku cerita ni dah cukup seram la.. Cuma yg ending tu je tak best sebab semua mati..Dan kalau nak tahu, dua ekor hantu tu bergabung lak..daripada musuh dah jadi kawan..So makin power la kiranya hantu tu pasni..Rasanya mesti akan da lagi sambungan yang berkaitan ngan hantu ni.. Korang rasa filem ni seram ke tidak..Apa pun kalau rasa berani boleh la tonton..Tapi kalau tonton kat panggung feel dy lain skit dan terasa lagi seramnya..
 okay byessss tq sbb sudi visit i

No comments:

Post a Comment