Friday 2 September 2016

MASK YANG BANYAK BENEFIT

menakutkan tak..huaaahaaaa..akulah queennt..quent control..






Hyiii peeps, nak kulit cantik rajin-rajinkan diri pakai mask yea.. Sekarang kalau korang perasan banyak mask-mask yang dijual kat kedai..Senang sangat nak cari harga pun murah-murah je..Macm aku aku suka beli mask-mask yang nampak comel dan uniq..Aku suka buat koleksi...haha..

Koang kena ahu, pakai mask ni banyak kelebihan dan manfaatnya..


  1. Kulit muka terasa ringan dan segar saje..
  2. Bebas dari kotoran dan minyak..
  3. merawat muka, muka akan jadi glowing dan segar je..
  4. Akan nampak berseri dan tidak kusam..
  5. menutup liang pori dan mengelakkan dari tumbuh jerawat..
  6. Mencerahkan kulit muka
  7. dan yang penting suami akan sayang..hahah

Aku juga sukakan mask ni..Mask ni made from Korean..Sebabtu la orang korean cantik-cantik negara dyorang merupakan pengeluar produk kecantikan yang paling pemes.. Banyak mask dalam packaging yang menarik sekarang ni..Rambang mata tak tau nak pilih yang mana satu..Selalu aku ni suka pilih packaging first..haha..

okay la..jumpa lagi yea..Byessss, Hidup itu indah..Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment