Sunday 24 July 2016

my choice perfume

HYiii peeps...Sebelum ni aku dah review sebenarnya pasal perfume ni.. tapi lagi skali nak share.. sbbnya aku suka sangat ngn bau perfume ni..Apa lagi kalau bukan Playboy perfume..Dah la murah.,,lepastu wangi lagi..oh my gooosh..


Kita ni sebagai wanita.. kena la jaga penampilan selalu..bukan fashion dan cara berpakaian saje..tapi mesti la wangi dan harum setiap masa..lagi-lagi kalau dah bersuami..Tips mudah nak pikat suami, mandi ngn perfume ni..sembur banyak-banyk..conferm husbund sayang dan suka..haha..Betul serius aku cakap tau..


koleksi perfume playboy aku dah banyak dah kat umah..aku suka sbb botol dy unik dan cantik..Lepastu bau wangi ke baboom..best wooowww.. Tahan lama gak la..yang penting harga berbaloi-baloi..Sangat puas ati..


yang best lagi beli perfume ni free bracelete ni..Tak kisah la orang nak cakap apa pun..aku memang feling2 muda lagi..haha..cantik bracelete ni.. Aku pun suka pakai bracelete..untung la gak..

Bagi aku..playboy perfume ni akan tetap jadi pilihan aku, sbb memang wangi sangat..Tapi terpulang pada cik adik masing-masing.. okay thank u sbb sudi visit i.. Love u 

No comments:

Post a Comment