Sunday 24 July 2016

IM LOVE WITH CHARLES & KEITH... mylove handbag

HYiii peeps..Apa khbar semua..bertemu lagi kita dalam program view-view dan tunjuk-tunjuk..haha..Siapa kat sini handbag lover ataupun yang jenis sukakan beg tangan sangat-sangat..okay kita dalam kompromi yang sama..haha..

Aku ni pantang nampak handbag lawa mesti nak kebas..kebas pun mesti ngan duit la kan ..jenis aku sanggup tak makan pun tak pe asal dapat beli handbag yang aku impikan..korang sama tak?..haha..Hari ni aku nak review pasal beg ni ha..


apa lagi kalau bukan charles and Keith..

CHARLES & KEITH ni made from Singapore..Pengasas dy dua orang adik beradik lelaki yang bernama apa lagi kalau bukan CHARLES & KEITH.. Sebab aku suka handbag ni sebabnya saiz dy yang kecik molek dan bentuknya pelbagai dan unik sangat bagi aku..Dah banyak dan bosan dengan big size handbag so aku try la yang size comel2 tang mcmni lak..Harganya lak tak da la mahal sampai beribu .. masih murah lagi dan mampu milik..


Hndbag ni boleh digayakan dengan pelbagai gaya..yang lebih sesuai gaya santai dan bersahaja..Beg ni nampak je kecik dari luar tapi kat dalam boleh tahan gak muatnya..so sweet la..not bad..



lagi satu bila da baby ni susah nak gendong beg yang besar-besar gedabak tu..so saiz macam ni sangat releven okay..senang nak pikul anak lagi..macam aku sejak ada baby ni semua kalau boleh nak yang kecik je..sbb susah la nak gendong anak dan barang-barang lain lagi..Bila dah da anak ni keselamatan anak yang kita utamakan.. 

kalau korang rasa nak share apa2 lagi jenama handbag yang bagus sangat-sangat la dialukan..kita kan geng..haha..k peeps thank u sudi visit i..boleh tinggalkan komen di bawah yea..

No comments:

Post a Comment