Tuesday 26 July 2016

RAYA PAKAI BAJU BUNGA2 SAMBIL TENGOK SINI SANA

Assalamamualaikum and hyii peeps.. Rasanya kita masih dalam mood raya kan,  walaupun dah mula start keje dan cuti raya pun dah berlalu.. Agak2 biskut raya dlm balang kt umah korang dah abis ke.. Kalau kt umah aku memang dah lama abis..Sebabnya aku ni bukan peminat tegar biskut raya pun.. Aku dan husbund jenis pelik skit lansung tak suka biskut raya..Biasa kalau pergi beraya aku just makan benda lain macam satay ke, kerepek pisang ke.. tapi  kalau biskut raya pandang buat tak tau je.. Tak jatuh cinta pun.. haha.. Sekarang dh raya yang ke berapa hari ni yea korang.. Aku tak kira lak.. Tapi still da rumah terbuka lagi.. Apa lagi aku dan husbund memang suka open house ni.. Bab2 makan dan menternak lemak ni ktorg suka je.. Haha..


nyum..nyum sedapnya makanan.Banyak aku makan..Masakan Sarawak ni lain dari yg lain tau.. Sedap    sangat2.. πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹





Biasa kalau pergi beraya mana-mana mesti si budak rambut lebat ni yang jadi tumpuan.. Semua orang nak main dan kaconya.. Lagi2 semua geram nak picit dan gomolnya.. Yea la sape suruh comel dan bolat sangat.. Last asyik nangis saje sebab tak tahan asyik jadi mangsa gomol je.. Rimas dy si budak rambut tebal tu..hehe


bergambar kenangan beramai-ramai sempena Hari Raya..hehe..yang ke berapa tak tau dh ni..




MY WEAR:
kurung : radiusite
handbag: carlorino
shoe: Zalora



dah abis beraya dan perut pun dah kenyang..Aku ajak husbund aku jalan-jalan sekejap dekat mall..Jalan-jalan bakar kalori sekejap haha..Kan dah makan banyak tadi..Haruslah burn kalori okay..Window shopping dan pusing2 jap pun jadi la..Lepastu boleh la balik rumah semula.. Apa pun suka sangat aku ngan baju kurung ni..Lepastu orang asyik tanya je beli kat mana dan dyorang cakap Lawa.. Aku lagi la confident bila orang cakap macam tu dan raya nak beraya lama-lama lagi..haha...

No comments:

Post a Comment