Thursday 30 August 2018

coach bag.. Parker bag

hyii peeps 


introduced my Parker bag from Coach make with leather and canvas.. too me its so classic and elegant.. Price this handbag RM1900.. This is medium size.. and its so bigges too me.. Banyak lagi pilihan warna lain.. Ada biru, putih dan colour purple.. Handbag ni ada dua size iaitu kecil dan medium size.. Kalau beli yang small tu rasa macam rugi lak.. sebabnya boleh letak handphone seketul je lah.. bag duit dan sampah lain nak letak mana.. handbag i memang tak sah kalau tak ada sampah.. Sampah si rambut lebat yang tumpang sekaki sepapat puan ada... 


my ootd with my favourite handbag.. i love this handbag.. I rasa combinasi purple dan biru sangat sesuai.. apa pendapat korang?



by the way the real colour this handbag is look like this.. you know i edit the picture that why its look different colour.. Keychains bulu- bulu tu beli dekat H&M.. Selalu beli kat situ je accessories bag.. 📷taken by myhusbund.. 


byeeeessss peeps.....

No comments:

Post a Comment