Monday 14 March 2016

HIPSTERHIJAP 2: GAYA SIMPLY N MURAH

ASSALAMMUALAIKUM..HYIII..

Kali ni second round aku nk citer pasal gaya stylo aku yg x brapa nk milo sgt..haha..;;bagi aku berfesyen ni x perlu kut nak beli pakaian baru hari-hari..kta just macthkan apa yg da je..klu hari-hari nk beli jenuh gak nak cari duit..Lagi satu makin bertambah baju kt dlm almari..klu dh banyak sgt baju yg lama sayang je diletak wat perhiasan dlm almari dek krn x terpakai..tp defend pada setiap individu la how to manage your cloth..i think everyone have a reason n idea....

Gaya fesyen aku biasa biasa je..aku just guna n pakai apa yg ada..aku ni gak jarang beli pakaian baru..aku duit bayak habiskan ngn beli makanan je..dasar menternak lemak si suesie ni..haha..dalam seharian aku..aku byk ulang pakai skirt yg sama je n aku machingkan la ngn baju yang pelbagai.. ibarat skirt aku tu mcm suar jean..suar jean kn slalu dipakai ulang-ulang je.. Tapi tipu la klu aku ckp skrit aku just 2, 3 helai saje..sbenernya skrit aku da berpuluh helai kat umah..sbbnya aku ni sgtlah pelik..jenis aku ni klu aku rasa skirt tu cantik, uniq n selesa sgt bila dipakai aku akan beli skirt yg sama dlm banyak helai..sampai org kedai pun pelik tengok aku.." beli nak jual ke dik" tanya org kedai..resonnya aku fikir takut skirt tu rosak n koyak ke apa jd dh x bleh pakai so sbg backup la kiranya aku beli byk2 haha..

SO x yah ckp byk sgt lah suesie...jom la layan gambar-gambar di bawah k...

 Ni gaya orang utan..haha
 orang pelik bergambar mcmni
 mcm kenal je orang ni
 baju ni dari. www.poplook.com..Balik kampung woohoooo..
 skirt ni yg paling owsome.. dari @oldblossombox..cantik sgt n uniq for me
 berdiri tengah-tengah tu berangan nk jadi model la tu.. skirt dari @blossombox
 yg ni dh x ingat beli mana
 baju beli dekat AEON..skirt lak dr @oldblossombox..
 baju forever 21 n skirt misslilyshop...
 skirt from dlaraaishah
 skirt dari @blossombox
 skirt dari @blossombox
 skirt dari @blossombox..
 flower blazer from Voir Jeans
 skirt dari @blossombox
skirt dari @blossombox


that all from mee..tq sudi visit i..k byesssss...

No comments:

Post a Comment