Saturday 5 May 2018

Pandora for mothers day present

Salam n hyii peeps 

i got present from my husbund.. Thank papa si rambut lebat for the girf.. Si rambut lebat pun dapat juga, boleh la machi dengan mama.. Tak lama lagi akan tiba hari Ibu so kepada yang mencari-cari hadiah sesuai dan menarik boleh la ushar dekat pandora.. Pandora sekarang tengah buat promosi best tau.. Bagi menghargai jasa ibu ataupun wife yang bergelar ibu apa salahnya kita habiskan sedikit wang untuk membeli sesuatu yang best dan menarik.. Jasa dan pengorbanan ibu ni sangat besar tidak ternilai dengan wang ringgit dan harta..


Actually i beli charm dan bracelet untuk si rambut lebat lepastu husbund belikan sekali yang ini.. Yang ini i just pilih charm sahaja sebab bangle tu i dah dapat free sebab beli yang si rambut lebat punya tadi yang bernilai RM7xx.. Sebab dengan pembelian RM668 korang akan dapat free bangle.. Untung sudah kat sini.. save bajet untuk bangle.. Cuma spend money untuk charm sahaja..



Bracelet si rambut lebat punya temanya disney.. Masa kat pandora tu ada amoi cantik duduk melayan si rambut lebat dia bagi dua biji charm antara donal duck dan minie mouse suruh si rambut lebat pilih.. Si rambut lebat pilih miniey mouse.. suka ler tu... Dapat gelang baru terus lompat-lompat cakap yeayy yeayyy.. Tak sabar nak pakai pulak tu.. Cakap dapat miniey moese.. Asyik cakap cantik.. cantik...Faham ke tak maksud cantik tuh...



When u spend Rm668 u get this bangle for free.. Cantikkan.. i loikeee 💗💗


ingatkan dapat satu je bracelet atau bangle free rupanya ada satu lagi.. yahuuuu seronoknya...Ini betul- betul rasa dihargai  ni.. 


 
Bangle free satu lagi.. yeasssssss


Amoi cantik tu bagi kad kartun ni kat si rambut lebat. untuk si rambut lebat main katanya.. Thank amoi cantik layanan yang cukup baik dan mesra.. Si rambut lebat suka suka dan suka 

No comments:

Post a Comment