Friday 16 September 2016

Makan di HEROES CAFE

Assalammualaikum..Hyii peeps masih dalam mood raya ke..Kalau kat Kelantan sekarang ni rasanya masih terasa dan meriah lagi..hehe..Tapi taoday aku tak nak story pasal raya tapi nak story about makan-makan.. Nyummm nyummm.. sedapnya terkeluar air liur kalau sebut pasal makanan kan..Macam aku ni food hunted..Sekarang dah bertambah geng food hunted iaitu baby aku AKA si rambut lebat..haha..Seronok dah bertambah geng ni..

Aku nak perkenalkan restoran yang ada menyediakan sundwich yang sedap..Masa weekend ni aku da pergi makan kat Heroes Cafe ni dan try sundwichnya..not bad la..konsep cafe ni menarik la gak..boleh relax-relax dan enjoy makan...







konsep moden sangat selesa untuk rehat dan makan

 si rambut lebat ni yang paling seronok..di conquer tempat ni..Duduk sorang nampak..eksen ni..hiuhhh






yang ni namanya roasted chicken sundwich..sosnya boleh pilih..ada tiga pilihan sos..Sedap la gak..boleh tahan.. Ada banyak lagi pilihan yang sedap..Harga pun ikut saiz sundwich tu..



aku ni bukan jenis yang suka selfish sebenarnya..tapi dah tersuka lak..nak buat macamna ni..rasa macam syok sendiri bila selfish ni..huhu.. Okay la terima kasih yang sudi baca entry ni..Apa pun sentiasa berfikiran positif oakay..byesssss....

No comments:

Post a Comment