Friday 16 September 2016

My Style: black and white......so simple

Hyiii peeps...Selalu aku suka beli dan shopping baju atau handbag dekat padini saje...Sebabnya ada pelbagai pilihan dan harganya mesti la murah dan mampu milik..Biasa kalau aku nak cepat dan tak nak tunggu shopping online..aku terus ke padini saje..Mana-mana mall pun ada padini ni..Padini ni not bad la..macam-macam ada..Baju lelaki dan girl semua cantik..Baju baby pun boleh tahan..banyak juga choice yang bagus..Kat sini aku just nak share gaya yang aku style kan dan baju yang aku beli dari padini ni...


sini-sini budak rambut lebat..meh bergambar ni... susah betul nak ajak bergambar sekarang ni..sejak dah boleh jalan ni..dy dah tak layan dah gambar-gambar ni..huihhhh







my #ootd white blous yang aku gayakan dari padini...Boleh beli online juga...padini concert store..





apa la yang si rambut lebat tu buat..show lemak yang belakang tu yea..ehhe...


jom la kita menari-nari..bosan la aktiviti mama ni..skit-skit berdiri dan pandang camera..huihhhh



my #ootd black blouse padini concert store...

okay ualls itu saje ootd dari aku..Semoga ualls juga boleh berstyle dengan yakin dan confident yay...Jangan takut untuk berfesyen..Berbesyen ni tak pernah salah kita yang menentukan segalanya.. Okay la byesss tq so muchhhhh...

No comments:

Post a Comment