Wednesday 29 June 2016

Salam Ramadan

Assalammualaikum.. Pose tak semua..mesti la pose kan..pejam celik..pejam celik dah tinggal 6 hari je lagi nak sambut Hari Raya Aidilfitri dan menandakan akan berlalunya bulan Ramadan..Tak puas lagi melalui Bulan yang mulia ini, rasa seronok tak terkira dan tenang saje.. Lebih-lebih lagi teringat time nak berbuka dan bersahur bersama org yg tersayang.. 

macam aku sedikit berbeza sedikit tahun ni.. Kalau sebelum ni Bulan puasa berdua saje, tapi tahun ni dah bertiga.. Lagi meriah sangat dan happy sgt...syukur Alhamdullillah.. 

jenis aku kalau bulan puasa ni aku suka masak yg simple-simple saje.. Lagi satu aku bersyukur sbb husbund aku jenis yang memahami sgt dan tak cerewet bab makan.. Sepanjang hari bulan Ramadan ni husbund aku asyik request nak makan nasi ayam je..Katanya nasi ayam aku yang paling sedap kat dunia.. Apa lagi seronok dan melayang-layang la perasaan aku bila kena puji..Lagi la bersemangat nak masak-masak ni.. 


menu ni la yang aku masak hari-hari sepanjang bulan Ramadan..percaya tak..haha..selama 30 hari menu yang sama je..Tapi entah nape walaupun menu yang sama tapi takde lak rasa muak dan jemu.. masing-masing duk nambah dua pinggan sorang kut..Banyak je makan.. haha..jangan tak caye yea.. 


okay tu saje la yang aku nak sampaikan.. tu je pun..pelik btul la blog ni..haha..apa pun cuma nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut hari Raya Aidilfitri yang akan menjelma tak lama lagi.. 

okay byessss.....

No comments:

Post a Comment