Friday 20 October 2017

Rihanna-Reb'l fleur perfume

Shine bright like a diamond atau dalam bahasa Melayunya Bersinar macam berlian.. bersinar macam berlian.. yea itulah dy Rihanna.. Sesiapa yang peminat setia Rihanna mesti tahu punyalah... Sekarang Rihanna dah ada keluarkan perfume bawah jenamanya sendiri.. Ada pelbagai pilihan perfume Rihanna ni.. Tapi macam i, macam biasa i akan tengok dan pilih petern botol dahulu.. Kalau botolnya cantik dan berbau wangi memang i akan beli.. Lagipun perfume ni boleh tahan lama, tak rugi kalau beli..Boleh share laki bini kalau mahu.. haha 😜..







ada tiga jenis perfume yang Rihanna ni punya.. Tapi i paling suka yang ni.. Sebab utamanya, i rasa botolnya cantik dan uniq dan sudah semestilah berbau wangi..Baunya agak strong jugak dan jenis EDP iaitu tahan lama sepanjang hari..Baunya macam manis-manis sedikit... Yang ni boleh tahan selama 8jam bila kita semburkan pada badan.. Tips untuk tahan lebih lama wangiaannya, sembur pada leher kiri dan kanan.. 
I rasa banyak- banyak jenama perfume yang ni yang paling murah 100ml just bayar harga Rm233.. Biasa 50ml dah RM300 lebih.. Dengan 100ml ni boleh tahan lama la guys.. paling kome pun setahun.. Tu pun kalau korang bukan jenis yang suka mandi kerbau dan kaki mandi perfume... haha.. Perfume ni i beli dekat sephora saje... Kalau korang member boleh la dapat gift...



cantik tak i, Rihanna tanya.. k byessss 💋

No comments:

Post a Comment