Saturday 1 October 2016

FASHION STYLE: Style kimono

hyii peeps... Today i want to share about my new style...I decide to try someting new iaitu kimono..Tapi kimono yang style baharu dan moden skit la...Blaus ni aku suka sangat sebab selesa dan tidak panas.. Gaya ringkas  kimono biru yang aku gayakan yang bercorak aku padankan dengan palazo coklat dan kasut pula bewarna purple.. I like warna colourful tak kisah la warna apa pun asalkan warna-warni..haha..Zaman sekarang orang dah tak kisah la..Banding zaman dulu-dulu aku ingat lagi, aku tengok cikgu dan mak aku kalau pakai oren, oren je semua...Kalau biru lak, biru je semua dari atas sampai bawah..Adoi la bosan la lak macamtu..Fashion ni macam art tau..Kita boleh corakkan dengan pelbagai corak dan gaya,,Kita boleh tentukan segalanya.. Macam yang korang tahu, fashion kimono ni asal dari Jepun..Memang iniq sangat  for me..So blouse ni ilham dari kimono kat Jepun tu dan di modenkan lagi..Sesuai untuk fesyen dan style muslimah...


my #ootd and my style
detail fashion 
blouse : @nayyab.apparel
palazo: Melaka street
bag: Prada
shoe:H&M





i love this picture because of the enviroment look like art..






meeting with my babies AKA si rambut lebat.. Cant wait my babies grow up and some day kami akan jadi bestfriend dan selalu kongsi minat dan fashion.. sape tahu kan...Insyaallah..

Itu sajelah kali ini from me..Pada pendapat aku, gaya kimono ni agak berstyle juga la dan sesui untuk cuaca di Malaysia ni..So you can try this girl..I hope ualls like this view,..Just simple view from me..Just want to share blouse dan gaya terbaru yang agak simple dan mampu milik..Thank u so much peeps kerana sudi membaca entry ini..Kalau ada pandangan dan pendapat boleh la tinggalkan komen yay..K byessss...

No comments:

Post a Comment