Saturday 23 July 2016

my best friend

HYiii peeps... baru-baru ni aku dah dapat best friend baru.. nak tahu apa dy tak..haha..actually aku dapat skin care product yang bagus.. Sebelum ni da pelbagai produk yang aku pakai..Sebenarnya aku ni bukan jenis setia bab2 prodk skin care..Sebelum ni dah pelbagai aku pakai..Semua macam tak best je..Bila aku rasa tak sesuai dan tak best aku dah stop pakai dan aku akan mula kaji produk baru..bila dah abis kaji dan tengok testimoni aku akan cuba sendiri..


ni la best friend baru aku..Eversoft Skinz.. So sweet 

Nak tahu kenapa produk skin care ni bagus..Sebabnya...Produk ni mengandungi :

RUMPAI LAUT WAKAME – Kaya dengan Kolagen-Phyto, Rumpai Laut Wakame membantu meningkatkan tahap kolagen dan secara jelas membantu mengurangkan kedutan serta mengembalikan keanjalan kulit untuk kontur wajah yang lebih menawan.
UME – Dikenali sebagai aprikot Jepun, Ume mengandungi bahan antiglisasi yang melindungi kulit dengan menyekat AGE (Advanced Glycation End) yang mengakibatkan kulit menjadi kusam dan kuning hasil daripada penuaan. Ume diguna secara tradisional dalam ubat-ubatan Jepun untuk mencerah dan menghilangkan kulit kuning serta menyamaratakan tona kulit untuk kompleksyen lebih cerah dan berseri.
HIARURON SAN (Asid Hialuronik Luar Biasa ) – Juga dikenali sebagai “Pancuran Keremajaan”, Asid Hialuronik Luar Biasa mengunci kelembapan untuk hidrasi berpanjangan bagi memelihara kelembutan, kelicinan dan kecerahan kulit.

untuk permulaan korang boleh try yang mini je.. Sebagai testing macam yang ni..Skin care product ni best sbb kat botol dy dah siap tulis nombor urutan yang mana korang perlu pakai dulu dan sampai yang last..senang dan easy kan...semua da 5 nombor mewakili 5 step..Tak perlu nak hafal.. nak2 macam aku ni susah nak ingat sbb byak sgt yang perlu aku ingat..

Lima langkah yang senang untuk korang follow..
Langkah 1: Mencuci – Diformula bersama minyak botanika yang bertujuan melegakan, DEEP ACTION MICRO CLEANSING OIL membersihkan kulit dengan menyingkirkan solekan, pelindung matahari, krim BB dan produk lain pada wajah secara efektif.
Langkah 2: Membersih dengan mendalam – pembersih mendalam menggunakan HYDRA CLEAN CLEANSING FOAM (untuk kulit normal) atau DEEP MOIST RICH CLEANSING FOAM (untuk kulit kering). Dua produk ini membantu menyingkirkan noda-noda tersembunyi dan sebum berlebihan sambil melindungi keseimbangan semula jadi pH kulit.
Langkah 3: Menyegar –  HYDRATING TONING LOTION diperkaya dengan Hiaruron San (Asid Hialuronik Luar Biasa) yang memberikan 2x hidrasi segera dan efek pelembutan yang kekal untuk 24 jam. Ia juga membantu mengoptimumkan faedah pelembap anda.
Langkah 4: Rawatan untuk  Pembaikan dan Keserian – rawatan kulit menggunakan FIRMING & REFINING ESSENCE (Wajah & Mata) yang diperkaya dengan cecair pekat aktif bagi mengatasi tanda-tanda penuaan dan untuk tujuan pemutihan. Esen penapisan kulit ini juga mengandungi Peptid Pemulihan 3 pekat bagi mempercepatkan pemulihan untuk kulit yang lebih licin, berseri dan anti kulit kuning.
Langkah 5: Melembap – Langkah terakhir adalah dengan mengaplikasikan HYDRA GLOW FIRMING CREAM  SPF 30 PA++ untuk perlindungan di siang hari dan ULTRA RICH RENEWAL FIRMING CREAM sebelum tidur untuk tujuan melawan garis-garis kedut dan memperbaiki tanda-tanda penuaan ketika anda berehat.


tapi jenis aku ni.. aku tak ambik full yang macam kat atas tu..aku just guna tiga ni je..Sbb aku rasa yang ni dah cukup..sbb aku gunakan makeup lain untuk cover yang mana tak cukup.. Tapi kalau rasa nak lebih berkesan korang beli la full yea cukupkan lima step...Bila pakai skin care ni..muka aku rasa lembut dan glowing je..rasa best la..korang bleh la try sendiri yea and then share pengalaman korang kat sini..thank you peeps coz sudi baca penulisan i..Byessss..

No comments:

Post a Comment