Sunday 30 October 2016

Happy birthday my soulmate..love u much more..

cepatnya waktu berlalu..Sekarang dah 29 tahun umur husbundku.. Alhamdulillah sudah 9 tahun sambut birthday bersama..Dari zaman uni sampailah dah beranak satu.. Happy birthday my love..Thanku so much for everything..Hope u happy with me..I know u are tired layan kerenah yang pelik2 tapi tetap bersabar dan senyum sentiasa.. Bukan senang nak cari orang yang serasi dan sanggup berapa saje dengan diri kita..So kita hargailah orang yang tersayang selagi hayatnya masih ada.. Kadang i rasa riso dan bimbang dan tertanya pada diri sendiri , adakah cukup apa yang i berikan pada husbund i..adakah i layannya cukup sempurna.. i takut i menyesal jika tidak dapat sempurnakannya dengan baik.. Dari zaman susah, pernah makan kaki ayam bersama-sama sebab susah dan sengkek sebab keje biasa-biasa saje masa tu.. jalan kaki tak ada kenderaan dan banyak lagi..Tapi husbund i sanggup bekorban dan tak sedikit pun merungut.. Husbund i jga pernah korbankn duit makannya sebab nak belikan ubat dan rawat resdung i..Dy lah satu-satunya lelaki yang sanggup bersama seorang perempuan yang asalnya selekeh, hodoh dan tidak pandai lansung berstylo ni.. Tapi dy lah yang mengubah wanita itu menjadi wanita macam i sekarang ni.. Kalau dulu semua lelaki pun tak nak pandang i dan ada yang hina-hina i, tapi husbund nd i satu-satunya yang pandang i penuh dengan keikhlasan..Dari seorang perempuan yang tak ada key akan nan diri lansung sekarang level confident dah tinggi..hege..I know how lucky im ang sangat-sangat bersyukur sebab dikurniakan kasih sayang yang suci dan tulus ikhlas dari seorang lelaki yang sangat baik..

 

si rambut lebat ingat tu birthdaynya..haha..muka mamai baru bangun tido..bangun-bangun je tengok sebidik kek depan mata..haha...budak yang tak tahu apa-apa lagi ni.. 


husbund i ni jenis yang tak minat  kek..Siap dah pesan awal-awal jangan beli kek yang besar-besar hehe..Tapi kitaorang ni geng..dua-dua jenis tak suka makan manisan dan kek.. Tentang yadiah tu biarlah dirahsiakan..hehe..

anyway happy birthday my love..Dah tua dah awak..hehe..Tapi awak sentiasa muda dan sweet slalu di hati saya..  love u so much much much much ang much banyaknya tak terkata😘😘😘

No comments:

Post a Comment