Monday 5 September 2016

My Dairy Fashion

Assalammualaikum dan Hyii peeps...

My casual dan favourite fashion review here..Aku ni jenis simple saje..Aku jarang beli baju baru..Aku suka macthkan yang mana ada saje..So tak da la nak beli baju baru hari-hari..haha..So jimat here.. Maaf la akalu gambar semua tak clear..Almaklum la orang yang tangkap gambar ni, hatinya bergetar-getar tengok mak dara..haha..







Baju tshirt tu aku beli kat padinni saje..Yang jadi favourite aku selamanya adalah skirt podipop tu..


Skirt ni kalau korang percaya la, aku ada 4 helai yang sama dan maknanya sebujik sama..haha pelik tapi benar.. Aku kalau nampak barang tu cantik dan rare aku akan beli banyak-banyak macam skirt ni..haha..Skirt ni dari OBB old Blossom Box..Boleh usyar kt intagram u all..Semua cantik-cantik dan uniq skirtnya.. 


handbag lak aku gayakan yang ni..bucket bag..So comel u all..I laike it..haha.. yang ni boleh usyar kat link ni https://www.sometime.com.my..Handbag ni jadi kegilaan ramai tau..sekejap je dah sold out..Hari tu nasib dy da buat free oder dapat la gak beli..kalau tak berjaaga malam tunggu ayam bertelur pun tak dapat nak beli gak..haha..

okay ladies..i say byesss dulu yay..Thank u so much yang sudi baca..

No comments:

Post a Comment