Friday 23 September 2016

KASUT BABY YANG CUTE... VANS SHOE


hyii peeps, memperkenalkan kasut baby yang super owsome dan cute.. Sesuai untuk baby yang aktif dan tak suka duduk diam.. For my suggestion, kasut yang terbaik untuk baby adalah Vans shoe.. Vans shoe ni sangat selesa bila dipakai oleh baby..Walaupun baby tak boleh cakap kat aku yang dy selesa pakai kasut tu tapi aku tahu dan yakin dy selesa bila memakainya..Buktinya my baby aka si rambut lebat bergerak dengan aktif dan tak mahu dikendong atau didukung..


..




































pemilihan kasut yang terbaik dan selesa untuk baby kita perlu lah  kita utamakan, bagi tujuan menggalakkan anak kita untuk bergerak aktif dan tidak membantutkan proses pembelajaran dan sosialnya... Kasut vans ni nampak smart gak bila digayakan..Macam aku ni giler deco dan hiaskan anak aku ni nampak stylo la bagi aku.. Dari pemerhatian aku, bila budak rambut lebat pakai kasut ni, tiada kesan lebam dan kemerahan macam kasut lain..Mahal  skit takpe ualls asalkan tidak mencederakan anak kita.. okay peeps byessss dan salam....

No comments:

Post a Comment