Wednesday 4 May 2016

PLAYBOY PERFUME

Bestnya kali ni aku dapat gift perfume dari PlayBoy.. atau dlm bahasa Melayunya minyak wangi Pemain pempuan..hahaha.... Sebenarnya sebelum ni tak pernah lak aku try perfume playboy ni.. Kali pertama try..wowww bleh tahan gak wanginya sesuai la ngn namanya PlayBOy..wangi sangat-sangat uolls.. Dah la wangi lepastu harganya pun boleh tahan.. Takde la mahal sgt mampu milik kut.. Seperti yang korang tahu, pLAYBoy ni jenama yang pemes sangat kt hollywood.. Selain perfume macam-macam lagi produk under PlayBoy ni..


Ni antara favourite aku..semuanya wangi.. Botol-botolnya juga cantik dan uniq..Wangiannya pun tahan lama gak..botolnya yg kecil senang untuk dibawa kemana sahaja dan dimasukkan ke dalam handbag...Suka sangat-sangat.. Perfume PlayBoy ni sangat sesuai untuk For HIM and For HER..

PERFUME FOR HER 


Yang ni pakai ni compen husbund selalu berkepit dan merindui saje..hahaha



 yang ni lak sesuai sgt untuk aktive women..


yang ni bagus untuk pikat husbund..Baru la bertambah sayang macamtu..haha


yang ni yang paling best.. Cute je botolnya..Harimau uoolls.. Tak tahu apa maksudnya..hahaha..




 yang dua ni paling peweret..Love so much 


Yang ni lak untuk For Him.. Bila pakai perfume ni comfirm jadi macho haha..Bila husbund aku pakai perfume ni aku rasa asyik nak melekat je..wangi sgt baunya.. sesuai sgt untuk para jejaka yang aktif dan cepat berbau.. Dengan perfume ni boleh cover bau-bau yg tak menyenangkan tu.. Tapi husbund aku bukan la yg jenis bau-bau masam tu.. Bau husbund aku tetap nombor satu bagi aku..dan sentiasa wangi walaupun tak pakai perfume..


Dengan saiznya yg kecil dan mudah dibawa ke mana sahaja.. Setiap masa sijejaka hensem dan taf akan sentiasa diselubungi oleh bau harum dan wangi..kewkew... Perfume ni peweret husbund aku..dan aku pun sukakan baunya sgt..sungguh terpikat tau uollss...

Dengan perfume PLayboy ni akan membuatkan si jejaka lebih yakin dan machoman..hahaha..


Bukan aku saje yg tertarik ngn husbund aku ni..anak aku ni pun asyik nk melekat saje pada husbund aku..Memang hebat la penangan perfume Playboy ni..hahaha..


Anyway untuk korang yang rasa nk cuba perfume baru ni, boleh la cuba PlayBoy ni yea..Wangi sangat-sangat setanding dengan namanya.. Confirm korang tak kan menyesal okay..Perfume ni da jual dimana-mana saje macam kt watson , guardian, parkson dan banyak tempat lagi la.. Harga pun berpatutan sangat2.. Thank You so PlayBoy..U make us feel oweseme

okay peeps..tq sudi lawat i..Boleh share apa saje dengan beri komen dibawah yea..

No comments:

Post a Comment