Thursday 27 October 2016

Nivea-my skin care routine

 

owh no, Malaysia is so hot sekarang..Kulit i pun dah sunburn..Alamak..tapi nasib baik ada skincare nivea ni.. Lotion dan juga krim yang senang disapu dan baunya haruslah wangi.. Nivea lotion ni sangat sesuai kpd sesiapa yang kulitnya kering dan sensitif, that mean yang mudah sunburn..Semua nak kulit putih mulus kan, jadi rajin-rajin kan la pakai lotion ni..Macam i sendiri pun jenis yang malad gak nak tongok lotion kat badan ni..Tapi bila fikir balik kita as a women haruslah jaga kecantikan , terutamanya kulit kita..Bila dah berkarat susah dah nak baik semula..So sebelum terlambat cepat2 la beli lotion dan sapukan pada badan kita yea..

 

yang bestnya Nivea ni bila sapu pada badan ianya tidak melekit..pendek kata mudah meresap ke dalam kulit.. Bila pakai yang ni insyaallah kulit akan jadi lembut, selembutnya macam kapas putih  dan putih gebus.. Tak cuba tak tahu yea ualls..Yang penting ada usaha..Jangan malas-malas..Haha cakap orang je.. i pun malas gak..

 
husbund i model yang berbayar..upahnya sepinggan nasi ayam goreng..haha..lelaki pun boleh pakai lotion ni..sungguh lembut je tangan hsbund i lepas apply lotion ni..hehe..

 

krim moisturerizer nivea yang best.. Selepas mandi pakai la krim ni dahulu..Lepastu boleh apply lotion nivea pula.. Wangi-wangi dan jaga kebersihan diri..husbund pun akan sayang da asyik melekat saje..hehe.. Tips untuk lebih mujarab mesti apply setiap kali selepas mandi..Sebabnya liang pore kita terbukak besar macam lubang hidung..haha..Baru la senang meresap.. Kalau yang jenis bekerja kat luat dan slalu terdedah pada cahaya matahari, nivea ni sanagtlah disarankan.. Macam i pun dah rasa perubahan bila sebulan pakai yang ni.. Sunburn daha makin kurang..Kulit yang terasa kering pun dah rasa lembut skit.. 

okay peeps.. That al from me, tentang skincare product.. See yay againt...byesssss

No comments:

Post a Comment