Monday 21 November 2016

Kasut baby yang kiut..Membuatkan sel2 otak baby berkembang pesat



wowww kiut miutnya kasut baby ni..Klau zaman i dulu rasanya mana ada kasut-kasut baby yang comel2 ni..Dulu pemes selipas jepun je haha..Tu pun sronok dah bila dapat pakai selipar Jepun tu..Untung baby-baby zaman sekarang..Patut la aktif dan bijak emacam je baby-baby sekarang.. Sama gak ngan my si rambut lebat, aktif je memanjang.. Bila pakai kasut ni lagi la aktif, sel-sel otaknya tengah berhubung la tu..Bila kita pakaikan kasut yang selesa untuk baby, dy pun akan riang gembira bermain sebab rasa selesa dan nyaman untuk bergerak..Jangan kedekut sangat nak berasbis untuk anak..Beli yang mahal skit takpe tahan lama.. Tak yah la beli banyak kali.. Kaki takda dijual di kedai..Klau takda kaki mcmna la agaknya..Sian baby, kaki la anggota penting yang perlu dijaga..


i tertarik pada kasut ni..Games seper mario ni..Kiut sangat..tapi malangnya, kasut ni tinggal saiz kecil je.tak sesuai untuk si rambut lebat yang kakinya panjang..Kalau dah keturunan kaki perahu mcm mamanya kena la terima hakikat..haha.. 


yang ni pun kiut gak macam design LV skit.. Pakai yang ni nampak la glamous mios skit.. huhu..


yang ni sesuai untuk casual dan pakai ngn legin..i loike this..

Ingat kita orang dewasa je ke yang perlukan kasut yang selesa dan mahal skit.. Baby kita pun sama gak, try kita, orang bagi pakai kasut yang keras dan menyakitkan hendak ke pakai..Pikir la masing-masing dah besar.. Mak siti nak bebel banyak-banyakkan korang nyampah lak.haha..


Ada banyak lagi petern yang kiut miut ni..Tak tau nak pilih yang mana satu..rambang mata.





aktif bergerak dengan kasut vans..Si rambut lebat yang sentiasa keriangan dan over excited..Bila anak ceria off coz mama dan papanya boleh shopping dengan aman..haha..


Pada i haruslah vans menjadi pilihan..Kasut ni bukan saje kiut miut dengan pelbagai design yang menaik malah sangat selesa untuk kaki baby..Yang penting dapa melindungi kaki baby kita dari bahaya... Retail price kasut ni RM150 keatas..Takda lah mahal sangat pon..Yang penting jaga kaki baby.. Acc i review pasal kasut ni, bukan niat menunjuk-nunjuk pun, tapi just nak share apa yang i think..Bukan apa barang-barang baby skrg semuanya mahal-mahal..Pernah i beli kasut baby yang dekat RM100 tapi macam kertas je..Tengok si rambut lebat apakai alaihaiiii siannnnyaaaa.. Macam tak seesa saje..Nk kata jenama cap ayam kedai tu femes gak kut..Tapi sangat kecewa..Harga tak setanding kualiti..Bagi i la Vans ni yang paling okay..Harga dan kualiti sama kelas je ualls..

Boleh tak korang sharekan jenama kasut baby apa lagi yang owsome..K byesss peeps..

No comments:

Post a Comment